ИССЛЕДОВАНИЕ ИННОВАЦИОННОЙ АКТИВНОСТИ АПТЕЧНОГО ПРЕДПРИЯТИЯ
Аннотация
innovation activities of 21 pharmacies. According to the directororiented
questionnaires, the innovation activity ranged between
29 and 91%. Most of pharmacies (61.9%) exhibited the innovation
activities in the range of 40 to 75%. The authors recommend
this method for measuring competitive strength of both pharmacies
and their suppliers and rivals.
Об авторах
Л. В. УстиноваРоссия
Л. Н. Логунова
Россия
L. Ustinova
Россия
L. Logunova
Россия
Список литературы
1. Баранова И.В., Черепанова М.В. Методические подходы к оценке инновационной активности и инновационного потенциала вуза // URL: http://ntipb.nsk.ru/printing/magazin (дата обращения 12.01.2010).
2. Баранчеев В.П. Измерение инновационной активности компании как ее конкурентной силы // Менеджмент сегодня. 2005. № 4.URL: http://grebennikon.ru/cat-j-6-10-4-1-3.html (дата обращения 12.01.2010).
3. Инновационная позиция, параметры инновационной активности // Инновационный менеджмент: курс лекций. URL: http://manage-ru.ru/?p=222 (дата обращения 12.01.2010).
Рецензия
Для цитирования:
Устинова Л.В., Логунова Л.Н., , ИССЛЕДОВАНИЕ ИННОВАЦИОННОЙ АКТИВНОСТИ АПТЕЧНОГО ПРЕДПРИЯТИЯ. Тихоокеанский медицинский журнал. 2010;(2):91-93.
For citation:
, , Ustinova L.V., Logunova L.N. STUDYING INNOVATION ACTIVITY OF A PHARMACY. Pacific Medical Journal. 2010;(2):91-93. (In Russ.)