METHODOLOGICAL APPROACHES TO FORMING INNOVATIVE STRATEGY FOR A PHARMACY
Abstract
About the Authors
L. V. UstinovaRussian Federation
V. N. Syisoikin
Russian Federation
L. N. Logunova
Russian Federation
References
1. Барш Дж., Дэвидсон Дж., Капоцци М. Лидерство и инновации // Вестник McKinsey. URL: http://www.mckinsey.com/ russianquarterly/articles/issue21/10_0210.aspx?tid=24 (дата обращения 20.01.2013).
2. Кристенсен К. Дилемма инноватора. М.: Альпина Бизнес Букс, 2004. 239 с.
3. Кристенсен К., Рейнор М. Решение проблемы инноваций в бизнесе: как создать растущий бизнес и поддерживать его рост. М.: Альпина Бизнес Букс, 2004. 290 с.
4. Кристенсен К., Скотт Э., Рот Э. Что дальше? Теория инноваций как инструмент предсказания отраслевых изменений. М.: Альпина Бизнес Букс, 2008. 398 с.
Review
For citations:
Ustinova L.V., Syisoikin V.N., Logunova L.N. METHODOLOGICAL APPROACHES TO FORMING INNOVATIVE STRATEGY FOR A PHARMACY. Pacific Medical Journal. 2013;(2):99-101. (In Russ.)